Zonguldak Belediyesinde skandalların ardı arkası kesilmiyor. İşçi alımlarında skandallarla Türkiye gündeminde ki yerini alan Zonguldak Belediyesi bu kez de et skandalı ile gündeme geldi.
Et satış noktası açarak Tüccarlık yapma alışkanlığını sürdüren Zonguldak halkına ucuz et satan Zonguldak Belediyesi ve başkan Tahsin Erdem, Belediye’ye yemekhane ve kent lokantasında kullanılmak üzere ise başka bir firmadan %30 daha pahalı et alarak kamu zararı oluşturduğu iddia edildi.
Sokaktaki vatandaş eğer bize ucuza satılan et sağlıklı ve güzel ise sayın başkan neden belediye başka yerden daha pahalı et alıyor.
Kendisine ve personeline yedirmediği eti neden vatandaşa satıyor sorularını sorarak tepkilerini dile getirdiler. Başkan Erdem’in uygulamaları belediyenin borcunun iki katına çıkmasına neden olurken Zonguldak Belediyesinin borcunun 2 Milyar TL’yi aştığı iddia edildi.
Belediyeden bu konu ile ilgili açıklama yapılması bekleniyor.
