TTK’YA İŞÇİ ALINACAK MI?
Ziyarette Türkiye Taşkömürü Kurumu’nun (TTK) işçi açıklarının giderilmesi konusunda görüş alışverişinde bulunuldu.
TTK’ya son olarak 2 bin yeni madencinin alındığını belirten GMİS Genel Başkanı Hakan Yeşil, “2 bin işçi alımına katkı veren, destek olan herkese bir kez daha teşekkür ediyoruz. Ancak, 2024 emeklileri ile 2025 yılı emeklileri arasında doğacak maaş farkları nedeniyle 2024 yılında kurumdan 1518 tecrübeli madenci arkadaşımız emekli oldu. TTK’nın işçi sayısı yeniden 7 bin 730’a düştü.
Türkiye’nin taşkömürüne ve Zonguldak’a ihtiyacı var. İş sağlığı ve güvenliği önlemlerinin eksiksiz sağlandığı şartlarda ülkemize ve milletimize daha çok katkı vermek istiyoruz. Hem kömür üretimini artırabilmek hem de işçi sağlığı ve iş güvenliği riskini ortadan kaldırabilmek için işçi açıklarının giderilmesine ihtiyaç var. TTK’nın işçi açıklarının giderilmesi için katkı ve destek vereceğinize inanıyoruz” dedi.
Yorumlar
Şerafettin Turpcu tarafını belli etti
#ZONGULDAK / 22 Haziran 2026
CHP'de torpil krizi! İl başkan vekilinin yeğeni belediyede işe başladı
#ZONGULDAK / 19 Haziran 2026
Gazetemizin acı kaybı
#ZONGULDAK / 07 Haziran 2026
Önce 3 Kişi Dedi, Sonra Cinayeti İtiraf Etti
#ZONGULDAK / 01 Haziran 2026
Alaattin Kurnaz Kurban Bayramını Kutladı
#GENEL / 26 Mayıs 2026
PAŞALAR MARKET’İN ACI GÜNÜ
#ZONGULDAK / 25 Mayıs 2026
ZONGULDAK’TA 3 KÖYE GİRİŞ YASAKLANDI
#DEVREK / 25 Mayıs 2026
