Edinilen bilgilere göre, Fatma Zoroğlu isimli yaşlı kadının kendisine ait iki katlı evde çocuklarıyla birlikte yaşadığı ve yaklaşık 20 bin TL emekli maaşı aldığı belirtildi. Yetkililerin yaptığı incelemelerde Zoroğlu’nun maddi açıdan zor durumda olmadığı, ancak psikolojik sorunlar nedeniyle çöplerden eşya toplayarak evine götürdüğü ifade edildi.
Topladığı eşyaları evine biriktiren Zoroğlu’nun yaşadığı evi zamanla “çöp ev” haline getirdiği öğrenildi. Durumu fark eden yetkililer tarafından kendisine psikolojik destek teklif edildiği ancak Fatma Zoroğlu’nun tüm ısrarlara rağmen bu yardımı kabul etmediği belirtildi.
Yetkililer tarafından yapılan son değerlendirmelerde, Zoroğlu’nun yaşadığı evin yeniden temizleneceği ve kendisinin gerekli psikolojik desteği alması için çalışmaların sürdürüleceği ifade edildi.
Öte yandan yetkililerin evin temizlenmesi konusundaki ısrarlarını kabul etmeyen Fatma Zoroğlu'nun psikolojik destek amacıyla psikiyatri servisine yatırıldığı öğrenildi.
Yorumlar
Kontrolden Çıkan Araçlar Birbirine Girdi
#KARABÜK / 19 Haziran 2026
VAKIFBANK ŞUBESİNDE SİLAHLI PANİK! HAVAYA ATEŞ AÇAN ŞÜPHELİ GÖZALTINDA
#ZONGULDAK / 18 Haziran 2026
Alaattin Kurnaz Kurban Bayramını Kutladı
#GENEL / 26 Mayıs 2026
PAŞALAR MARKET’İN ACI GÜNÜ
#ZONGULDAK / 25 Mayıs 2026
ZONGULDAK’TA 3 KÖYE GİRİŞ YASAKLANDI
#DEVREK / 25 Mayıs 2026
ZONGULDAK’TA DERS KAPISINDA CAN PAZARI
#ZONGULDAK / 25 Mayıs 2026
MUCİZE’NİN ADI EFE 17. YAŞINI KUTLADI
#KİLİMLİ / 23 Mayıs 2026
