Karabük'te karbonmonoksit gazından etkilenen çiftten biri, tedavi gördüğü hastanede yaşamını yitirdi.
Atatürk Mahallesi'nde 16 Şubat'ta sobadan sızan gazdan zehirlenerek Karabük Eğitim ve Araştırma Hastanesi'ne kaldırılan çiftten Zekeriyya E, 2 gün süren yaşam mücadelesini kaybetti.
Zekeriyya E'nin cenazesi, otopsi için morga kaldırılırken özel hastaneye sevk edilen eşi Z.E'nin tedavisinin sürdüğü öğrenildi.
Cenaze, Bartın'ın Ulus ilçesine bağlı Ağaköy köyü Merkez Camisi'nde yarın ikindi vakti kılınacak namazın ardından toprağa verilecek.
Önceki gün, Atatürk Mahallesi Gürses Sokak'ta yaşayan babası Zekeriyya E. (62) ile annesi Z.E'den (60) haber alamayan kızları, çifti evlerinde baygın halde bulunca sağlık ekiplerinden yardım istemiş, sobadan sızan karbonmonoksit gazından etkilendiği belirlenen karı koca, Karabük Eğitim ve Araştırma Hastanesi'ne kaldırılmıştı.
Yorumlar
CHP'de torpil krizi! İl başkan vekilinin yeğeni belediyede işe başladı
#ZONGULDAK / 19 Haziran 2026
Kontrolden Çıkan Araçlar Birbirine Girdi
#KARABÜK / 19 Haziran 2026
Önce 3 Kişi Dedi, Sonra Cinayeti İtiraf Etti
#ZONGULDAK / 01 Haziran 2026
Alaattin Kurnaz Kurban Bayramını Kutladı
#GENEL / 26 Mayıs 2026
PAŞALAR MARKET’İN ACI GÜNÜ
#ZONGULDAK / 25 Mayıs 2026
ZONGULDAK’TA 3 KÖYE GİRİŞ YASAKLANDI
#DEVREK / 25 Mayıs 2026
ZONGULDAK’TA DERS KAPISINDA CAN PAZARI
#ZONGULDAK / 25 Mayıs 2026
