Genel Müdür Karacabey’i Bölge Müdürü Halil Oflu, Bölge Müdür Yardımcıları Mehmet Pınar ve Aydın Kırımlı ile Zonguldak Orman İşletme Müdürü Suat Ataş tarafından karşıladı.
Bölge Müdürü Halil Oflu’yu makamında ziyaret eden Genel Müdür Bekir Karacabey, yeni görevinde muvaffakiyetler dileyerek başarı temennilerinde bulundu. Daha sonra ziyaretçi defterini imzalayan Karacabey burada yaptığı değerlendirmede; “Zonguldak; siyahın maviyle, mavinin yeşille buluştuğu emeğin ve emekçinin başkentidir. Yalnızca kömürün değil, ormancılık teşkilatımızın da köklü hafızası, güçlü bir ekolü ve sahadaki lokomotiflerinden biridir. 187 yıldır devletimize ve milletimize sadakatle hizmet eden, Yeşil Vatan uğruna alın teri döken geçmişten bugüne tüm ormancılık teşkilatımıza teşekkür ediyor; görev yapan tüm personelimize çalışmalarında üstün başarılar diliyorum. Orman varsa hayat vardır. Bu büyük emaneti yaşatan her bir mesai arkadaşımıza gönülden şükranlarımı sunuyorum.” ifadelerini kullandı.
Bölge Müdürü Halil Oflu ise nazik ziyaretleri ve teşkilata verdiği güçlü destek dolayısıyla Orman Genel Müdürü Bekir Karacabey’e teşekkür etti.
Yorumlar
ZONGULDAK'TA İCRA DOSYALARI ALARM VERİYOR
#EKONOMİ / 17 Haziran 2026
Genç Kızılay Zonguldak’ta Görev Değişimi
#ZONGULDAK / 17 Haziran 2026
