Şile Belediyesine yönelik yürütülen rüşvet ve irtikap soruşturmasında ikinci dalga operasyon yapıldı. Operasyonda 23 şüpheli gözaltına alındı.
İstanbul Emniyet Müdürlüğü Mali Suçlarla Mücadele Şube Müdürlüğü'nce, İstanbul Anadolu Cumhuriyet Başsavcılığı koordinesinde yürütülen çalışmalar kapsamında, Şile Belediyesine yönelik daha önce yapılan operasyon sonucu elde edilen rüşvet ve irtikap suçlarına ilişkin bilgi ve belgeler sonucunda bu sabah saatlerinde operasyon düzenlendi. Operasyonda 1'i cezaevinde olmak üzere toplam 23 şüpheli yakalanarak gözaltına alındı.
Yorumlar
Otomotiv devi 4 fabrikasını kapatıyor! On binlerce kişi işsiz kalacak
#ÜLKE GÜNDEMİ / 26 Haziran 2026
ÇATALAZĞZI’NDAKİ CESEDİN ARKASINDAKİ SIR PERDESİ.. O EMLAKÇI DELİL Mİ KARARTTI?
#KİLİMLİ / 26 Haziran 2026
Zonguldak’ta Yangın Alarmı: Galericiler Sokağı Karıştı
#ZONGULDAK / 16 Haziran 2026
ZEYNEP ÖZEN HER YERDE ARANIYOR
#ÜLKE GÜNDEMİ / 08 Haziran 2026
Filyos’ta Endişeli Bekleyiş: CHP’li İsim Kayıp
#ÇAYCUMA / 08 Haziran 2026
Mahalleli Kamil Altun’a Seslendi! Bu Sorunu Kim Çözecek?
#KİLİMLİ / 08 Haziran 2026
Bahçelievler’de çöp isyanı!
#ZONGULDAK / 08 Haziran 2026
