Düzce’de köy köy dolaşıp fındık alan 3 kişi, teraziye kurdukları kumandalı düzenekle üreticiyi eksik tartarak dolandırdı. Jandarma ekiplerinin operasyonuyla hile ortaya çıktı, şüpheliler suçüstü yakalandı.
Şüphelilerin kullandığı dijital terazinin içine özel düzenek yerleştirildiği ve uzaktan kumanda ile tartım değerlerinin düşürüldüğü belirlendi. Yapılan teknik incelemede toplam 750 kilogram eksik tartım yapıldığı, bu yöntemle yaklaşık 150 bin TL haksız kazanç sağlandığı tespit edildi.
Düzeneğe el konulurken, 3 şüpheli hakkında nitelikli dolandırıcılık suçundan adli işlem başlatıldı.
Yorumlar
Otomotiv devi 4 fabrikasını kapatıyor! On binlerce kişi işsiz kalacak
#ÜLKE GÜNDEMİ / 26 Haziran 2026
ÇATALAZĞZI’NDAKİ CESEDİN ARKASINDAKİ SIR PERDESİ.. O EMLAKÇI DELİL Mİ KARARTTI?
#KİLİMLİ / 26 Haziran 2026
Zonguldak’ta Yangın Alarmı: Galericiler Sokağı Karıştı
#ZONGULDAK / 16 Haziran 2026
ZEYNEP ÖZEN HER YERDE ARANIYOR
#ÜLKE GÜNDEMİ / 08 Haziran 2026
Filyos’ta Endişeli Bekleyiş: CHP’li İsim Kayıp
#ÇAYCUMA / 08 Haziran 2026
Mahalleli Kamil Altun’a Seslendi! Bu Sorunu Kim Çözecek?
#KİLİMLİ / 08 Haziran 2026
Bahçelievler’de çöp isyanı!
#ZONGULDAK / 08 Haziran 2026
